|
Aducem la cunoştinţa cetăţenilor cu domiciliul în municipiul Tîrgu-Mureş şi în localităţile arondate pe linie de evidenţă a persoanelor, faptul că, pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, va desfăşura activitatea de program cu publicul, astfel:
- în săptămâna premergătoare alegerilor, respectiv, 05.12 - 09.12.2016:
- luni, marţi, miercuri, vineri | 8,30 - 16,00 |
- joi | 8,30 - 18,30 |
- în ziua de sâmbătă 10.12.2016 | 8,00 - 16,00 |
- în ziua de duminică 11.12.2016 | 7,00 - 21,00 |
Vor fi soluţionate cu prioritate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
- expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate;
- schimbării domiciliului;
- schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
- preschimării buletinelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile;
- schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi strazilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau strazilor;
- atribuirii unui nou CNP;
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
- cand solicitatntul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 - 250391, 0265 – 210678, direct la sediul serviciului din Tg-Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro
Director executiv
Claudia Trif
Inapoi