Aducem la cunoştinţa cetăţenilor cu domiciliul în municipiul Tîrgu Mureş şi în localităţile arondate pe linie de evidenţă a persoanelor, că, pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, işi va prelungi programul de lucru cu publicul, astfel:
- în săptămâna 10.11-14.11.2014 zilele de luni, marţi, miercuri şi vineri şi 8,30 – 16,00 iar ziua de joi 8,30-18, 30
- în ziua de sâmbătă 15.11.2014 8,00- 16,00
- în ziua de duminică 16.11.2014 8,00 – 21,00
Vor fi soluţionate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
- expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate;
- schimbării domiciliului;
- schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
- preschimării buletinelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile;
- schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi strazilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau strazilor;
- atribuirii unui nou CNP;
Reamintim cetăţenilor că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului roman şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate.
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
- cand solicitatntul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 - 250391, 0265 – 250010, direct la sediul serviciului din Tîrgu Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro
Director executiv
Chera Cristian
Inapoi